Odzież reklamowa z trwałym nadrukiem

Ubrania reklamowe mogą stać się ważnym elementem prowadzenia kampanii promocyjnej.

Wiele firm korzysta z koszulek, kurtek czy bluz, które można personalizować, dostosować do indywidualnych potrzeb każdej firmy. Najczęściej na ubraniach roboczych nanosimy logo firmy, może znajdować się z przodu lub też z tyłu. Dzięki temu możemy stworzyć także odzież roboczą, dzięki temu nasi pracownicy staną się częścią kampanii promocyjnej.

Odzież reklamowa z trwałym nadrukiem

Bluzy z logo firmy

Często znaki, napisy, różnego typu grafikę nanosi się także na odzieży ochronnej, dzięki czemu nasi pracownicy będą rozpoznawalni, dodatkowo mogą reklamować nasze towary czy też usługi. Bardzo dobrym przykładem jest branża budowlana gdzie pracownicy często noszą koszulki, bluzy, koszule z oznaczeniem danej firmy. Może być to także odzież ochronna, odzież w kolorach dobrze widocznych, pomarańczowym, zielonym, dzięki czemu zapewnimy naszym pracownikom także dodatkowo bezpieczeństwo. Bluzy dla pracowników z pewnością przydadzą się w okresie jesiennym oraz zimowym, często w halach produkcyjnych panuje niższa temperatura. Ciepła odzież robocza również będzie potrzebna osobom, które będą pracowały na zewnątrz.

Firmy, które dostarczają ubrania promocyjne mogą nanosić haft, sitodruk czy też inne rodzaje nadruków na praktycznie każdym materiale. Dzięki temu można wybrać ubrania, które najbardziej nam odpowiadają. Często jest to odzież, która ma na uwadze bezpieczeństwo pracowników, może być to odzież niepalna oraz wodoodporna. Dobrym pomysłem mogą być bluzy z kapturem, który będzie chronił w przypadku deszczu. Można zastosować również kurtki, personalizować je, wybrać odpowiednią kolorystykę, wyhaftować logo, czy też inne znaki graficzne oraz dane firmy.

Dużą popularnością cieszą się bluzy z logo, jest to odzież robocza, na której dobrze widać haft czy też nadruk, dzięki czemu jest to ciekawy pomysł na odzież reklamową. Bluzy mogą być upominkiem dla klientów, możemy rozdawać je przykładowo podczas targów, spotkań czy różnych imprez branżowych.